Collect voor accountants

Download PDF: Accountant van de toekomst

(Ook voor administratiekantoren)

Je ontvangt een downloadlink per e-mail

* verplichte velden

Naam *

E-mail *

Breid je dienstverlening uit

Houd jij je op dit moment als accountant nog niet bezig met het debiteurenbeheer van jouw klant? Zijn er klanten die meer grip op debiteuren en extra cashflow willen hebben? Vraag jij je regelmatig af hoe jouw beroep en positionering er over 5 à 10 jaar uitziet? Behoudt een sterke relatie met jouw klant, nu én in de toekomst.

Met Collect kun jij op eenvoudige wijze het debiteurenbeheer van jouw klanten onder je hoede nemen. Zo verzorg je niet enkel de boekhouding, belastingaangifte en jaarrekening, maar houd je je ook bezig met het incasseren van vorderingen. Het gevolg? Jouw meerwaarde voor de klant groeit. Andere voordelen zijn:

  • Met Collect breid jij als accountant het dienstenpakket uit;
  • Het aanbieden van een nieuwe dienst zorgt voor extra omzet;
  • Automatische opvolging van debiteuren leidt tot hogere efficiency, kosten- en tijdsbesparing voor jouw klanten en
  • In het debiteurenbeheertraject wordt vanuit naam van jouw klant richting de debiteur gecommuniceerd. 

Hoe het werkt

Bang voor uren extra werk hoef je niet te zijn wanneer je als accountant of administratiekantoor kiest voor Collect. Door ons Collect programma te koppelen aan het boekhoudprogramma van je klant(en) wordt het gehele debiteurentraject automatisch in gang gezet. In het gebruiksvriendelijke online dashboard heb je inzage in het totaaloverzicht per klant. Is de betaaltermijn van één van de facturen verstreken, dan wordt er automatisch een aanmaning verstuurd. Na een aantal aanmaningen gaat het incassotraject van start.

Wil jouw klant de vorderingen m.b.t. het debiteurenbeheer of incassotraject zelf ook in de gaten houden? Met zijn eigen inloggegevens kan hij of zij op ieder gewenst moment inloggen.

 

Voor jouw B2C klant

Heb je als accountant klanten die voor particulieren werken zoals schilders, hoveniers en glazenwassers? Voor jouw B2C klanten is het pakket ‘Eenmalig’ interessant. Hiermee kunnen zij een eenmalige vordering uit handen geven aan Collect. De workflow start bij het versturen van de WIK-brief/ingebrekestelling (de klant heeft dus zelf al geprobeerd om het factuurbedrag te innen). Vervolgens worden er, indien nodig, aanmaningen en een aangetekende mail verstuurd en een Collect call gepleegd. Met als doel het bedrag binnen te halen.

Let op: De WIK-kosten die de debiteur dient te betalen worden overgemaakt naar jouw klant.

 

Abonnementen voor debiteurenbeheer

Als accountant of administratiekantoor kun je voor iedere klant een passend abonnement selecteren. Wil je graag met Collect samenwerken en zo jouw positionering als accountant of administratiekantoor versterken? Wij gaan graag – geheel vrijblijvend – met jou in gesprek.

Wil je weten hoe je als accountant of administratiekantoor ook in de toekomst klanten optimaal kan bedienen? Download dan via het formulier aan de linkerkant van de pagina de whitepaper: Accountant van de toekomst

 

 

Ik heb interesse in Collect voor mijn debiteurenbeheer en/of voor mijn klanten

Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ook een
e-mail sturen naar info@collect.nl.

Contact footer
Alleen voor aanvragen van bedrijven (die bij de KVK zijn ingeschreven).

“Wij zijn heel happy als ondernemer met Collect. Ons debiteurenbeheer is echt van A tot Z onder controle.”

– Marinus Diepbrink, directeur Klantkaart