Eenmalige vordering toevoegen

 

Heb je al eens eerder een debiteur toegevoegd aan Collect? Dan heb je reeds een account.
Indien je andere debiteuren wil aanmaken is het niet meer nodig om eigen bedrijfsgegevens in te voeren. Deze zijn opgeslagen bij het aanmaken van het account. In onderstaande stappen leggen we uit hoe je nieuwe vorderingen kan toevoegen.

Stap 1

Klik bovenaan deze pagina op ‘MijnCollect’. Klik vervolgens op de gele button ‘Inloggen bij ”MijnCollect”. De inlogpagina wordt geopend.
(Je kan ook onderstaande gele button aanklikken)

Stap 2

Klik op het toverstafje bovenaan de pagina, dit opent de wizard voor het toevoegen van een nieuwe vordering. 

Stap 3

Via “Kies de debiteur” kan een nieuwe debiteur worden toegevoegd. Via de dropdown kan een eerder (of zojuist) aangemaakte debiteur worden gekozen. Via “Voeg factuur toe” kunnen één of meerdere facturen toegevoegd worden.

Stap 4

Klik op de bevestigingsknop onderaan de pagina.


Controleer nog een keer goed of de ingevulde gegevens kloppen. De knop zal nu aangeven hoeveel het kost om deze vordering(en) toe te voegen. Kloppen de gegevens nog niet helemaal, klik dan op annuleren om het aan te passen. Kloppen de gegevens wel, klik dan op betalen. Via een iDeal betaling aan “AAACollect B.V., Collect, Stream” kan je het bedrag overmaken. Hierna zal de debiteur met bijbehorende vordering(en) beschikbaar zijn in jouw Collect omgeving, en zal Collect automatisch de debiteur gaan herinneren om te betalen.

Meerdere vorderingen innen

Toch frequenter vervallen vorderingen? Informeer naar onze abonnementen.