Ik heb een aanmaning ontvangen

Wat moet ik doen als ik een aanmaning heb ontvangen?

Jouw betaling maakt iedereen happy

Je hebt een factuur of aanmaning via Collect ontvangen. In onze brief of e-mail vind je jouw persoonlijke inloggegevens waarmee je toegang hebt tot MijnCollect. Hier kun je de factuurdetails inzien en tevens het openstaande bedrag betalen.

Kan je de openstaande vordering niet betalen of is er sprake van een misverstand? Neem dan via MijnCollect contact met ons op. Een bericht achterlaten is eenvoudig en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

 

Niet reageren

Heb je een brief van ons ontvangen, maar ben je niet in staat de openstaande vordering te betalen? Twijfel je om de brief naast je neer te leggen en er op een later tijdstip op terug te komen?

Het is verstandig om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bekijken. Zo voorkom je dat het incassotraject doorloopt en de vordering uit handen wordt gegeven aan een deurwaarder.

 

Meer informatie

Zou je graag meer informatie ontvangen over de brief die je hebt ontvangen of over hetgeen we bij Collect doen? Stuur ons dan via het contactformulier of MijnCollect een bericht. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

 

Neem nu contact op

Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ook een e-mail sturen naar info@collect.nl. 

Contact footer
Alleen aanvragen van bedrijven of rechtspersonen die bij de KVK zijn ingeschreven nemen wij in behandeling