Aan het woord Marinus Diepbrink, Directeur Klantkaart. ”Ons bedrijf is gespecialiseerd in het opzetten van loyaliteitsconcepten in het MKB en heeft meer dan 2.000 klanten. Naast zelfstandige winkeliers bedienen wij franchiseformules en winkeliersverenigingen. In ieder marktsegment zijn we ruim vertegenwoordigd. Kortom, onze kennis, ervaring en expertise strekt zich uit over de totale markt.

Ons hele proces van debiteurenbeheer vanaf de facturatie is uitbesteed aan Collect. Wat ons aansprak was de efficiency door de directe koppeling naar ons Exact pakket. Deze koppeling naar de factuurgegevens is zeer eenvoudig met een vinkje aan te zetten en de directe koppeling is gemaakt.

Wij hebben onze wensen kenbaar gemaakt en op basis hiervan heeft Collect de workflow bepaald. Onze klanten zien in eerste instantie op Klantkaart briefpapier de factuur en aanmaningen die worden uitgestuurd. Als het nodig is belt Collect onze klant via een ‘happy call uit onze naam’ omdat wij persoonlijk contact erg belangrijk vinden.

Tot slot: Wij zijn heel happy als ondernemer met Collect en ons debiteurenbeheer is echt van A tot Z onder controle.’’

Neem nu contact op

Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ook een e-mail sturen naar info@collect.nl. 

Contact footer
Alleen voor aanvragen van bedrijven (die bij de KVK zijn ingeschreven).


“Wij zijn heel happy als ondernemer met Collect. Ons debiteurenbeheer is echt van A tot Z onder controle.”

– Marinus Diepbrink, directeur Klantkaart