PTI heeft Collect een online, vooruitstrevend debiteurenplatform ontwikkeld. De eerste reacties van gebruikers zijn lovend en daarom zijn PTI en Collect ervan overtuigd dat ZZP’ers, het MKB(+) en accountants deze dienst met open armen ontvangen. Met dit innovatieve debiteurenbeheersysteem zijn gebruikers minder tijd kwijt aan het voeren van hun debiteurenadministratie en incasseren ze sneller openstaande facturen. Een absolute aanwinst voor iedere ondernemer en accountant.Collect is beschikbaar als webtool en zet ondernemers en accountants (en hun klanten) zelf aan het “stuur”. Door dit eigentijdse en zeer gebruiksvriendelijke en efficiënte debiteurenbeheersysteem hebben zij meer tijd over voor het uitvoeren van andere taken, sneller de beschikking over hun geld en werken ze aan klantbehoud en tevredenheid.

Collect maakt het efficiënter

Pim van der Vorst, Commercieel Directeur vertelt: “Het Collect-systeem ontneemt gebruikers de gehele zorg voor het proces van debiteurenbeheer. Alleen als het nodig is onderneemt de beheerder zelf actie op maat. Als het boekhoudpakket is gekoppeld aan Collect loopt je proces vanaf facturatie, het debiteurenbeheer, de incassofase en de analyse logisch en efficiënt”.

Er is keuze uit meerdere pakketten (vanaf 20 Euro per maand), afhankelijk van hoeveel debiteuren u aanbiedt. Wij zorgen altijd voor een volledig geautomatiseerde workflow, het eventuele beheer van betalingsregelingen, betwistingen en de afhandeling van vorderingen. Je filtert de debiteuren eruit die extra aandacht vragen en de rest loopt automatisch door. Alle betalingen komen gewoon rechtstreeks op de eigen bankrekening binnen. Het voeren van een gedegen debiteurenbeheer was nog nooit zo eenvoudig.

Marco van Katwijk, Directeur vult aan: “Als ZZP’er of MKB’er heb je iedere maand minstens enkele facturen uitstaan, en dan kan het gebeuren dat één van je klanten niet (op tijd) betaalt. Onze selfservice dienst Collect biedt iedereen een transparant systeem dat zeer efficiënt is en uniek in de markt van debiteuren beheer en zorg. Met onderzoek en gedragswetenschappelijke inzichten over betaalgedrag heeft Collect de communicatie naar jouw klant zo ingericht dat zij op beste manier benaderd wordt en de klantrelatie ‘happy’ blijft”.

Over Collect

Collect is jouw persoonlijke assistent voor een happy debiteurenbeheer. Op een vriendelijke manier benaderen we jouw debiteuren en maken het hen gemakkelijk om tot betaling over te gaan. Voor onze klanten verkorten we hiermee de betalingstermijn van hun debiteuren waardoor de cashflow wordt verhoogd. Zo bouwen we met hen een duurzame relatie op.

Collect is een label van AAACollect BV een dochteronderneming van PTI (Pincode Telenet BV). Dit bedrijf bouwt al meer dan 25 jaar slimme processen (SaaS) voor o.a. de nutsector, installatiebedrijven, banken en uitgeverijen. Met de kennis en ervaring die PTI in huis heeft, bedient zij via Collect nu ook de markt voor debiteurenbeheer.

Voor meet informatie of een interview:

Neem contact opnemen met:

Collect
Pim van der Vorst – Commercieel Directeur
M 06 55 69 58 23
E pim@collect.nl
W www.collect.nl

Neem nu contact op

Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ook een e-mail sturen naar info@collect.nl. 

Contact footer
Alleen voor aanvragen van bedrijven (die bij de KVK zijn ingeschreven).


“Wij zijn heel happy als ondernemer met Collect. Ons debiteurenbeheer is echt van A tot Z onder controle.”

– Marinus Diepbrink, directeur Klantkaart